12:24:00

Zdolniaszka Anja !



Dobry wieczór, Kochani :)
Jak zwykle witam Was po dłuższej przerwie, tym razem pokazuję Wam świetną Anię, która spisała się fenomenalnie ! Jestem naprawdę bardzo zadowolona i przyznaję, że jest to pierwsza dziewczyna, z którą wyszło mi TYLE udanych klatek! Ciężko było wybrać najlepsze... Sesja utrzymywana jest w B&W, ponieważ spełniałam życzenie mojej modelki :)

Korzystając z okazji, życzę wszystkim samych dobroci, z okazji nadchodzących świąt. Mam nadzieje, że uśmiech na waszych twarzach będzie gościł cały czas ! :)

Pozdrawiam Was, Viola :)


























Dziękuję Ci Aniu za współpracę ♥ :)
#megaszczęśliwaVjola

2 komentarze:

  1. Super! A myślałyście o małej hot sesji? Ania ma na prawdę zadatki na gwiazdę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :)
      Nie myślałyśmy jeszcze o takiej sesji, ta była konkretna, stricte z wizją Ani. Na pewno na tej jednej się nie skończy, niestety musimy poczekać na kolejne owoce współpracy dość trochę, ponieważ od stycznia moje życie będzie bardzo zorganizowane i niestety nie jestem w stanie wszystkiego pogodzić.
      Pozdrawiam, Viola :)

      Usuń

Możecie wyrazić swoją opinię, ale bardzo proszę róbcie to w kulturalny sposób, buziaki :))))))

Copyright © 2014 W obiektywie Violi , Blogger