07:56:00

M. Moja pierwsza sesja niemowlęca.

Cześć ! Moja pierwsza sesja niemowlęca. Przygotowałam się, tzn tak mi się wydawało :D W rzeczywistości to BARDZO trudne zadanie :D Kiedyś gdzieś przeczytałam, że sesje niemowlęce powinno robić się do czwartego tygodnia życia maluszka, a najlepiej to do drugiego i wiecie co? to prawda... :D Moja mała modelka jest cudowna! a ja zwyczajnie przeszkadzałam jej we śnie :D
Cóż, wiem co mam wyeliminować następnym razem, mniej więcej wiem już jak ma to wyglądać, teraz pozostają kwestie techniczne, cały czas idę do przodu... powoli :D


Zapraszam do podziwiania mojej pięknej, uroczej, słodziutkiej małej M. jestem zakochana i mogłabym patrzeć na nią godzinami... :D

Jeśli jesteś na smartfonie kliknij na dole "wyświetl wersje na komputer" wtedy lepiej to wygląda.

















 Najlepsze na koniec ♥

Pozdrawiam, Viola

2 komentarze:

Możecie wyrazić swoją opinię, ale bardzo proszę róbcie to w kulturalny sposób, buziaki :))))))

Copyright © 2014 W obiektywie Violi , Blogger